Szállás és étkezés megrendelésének menete

A döntőn részt vevő csapatok a megrendelőlap kitöltése után az étkezés és szállás (támogatással csökkentett) költségét átutalják a Földes Ferenc Gimnázium alapítványának számlájára. Az átutalásról a csapatok visszajelzést kapnak, valamint a szervezők is több ponton ellenőrzik, hogy az átutalások és megrendelések az igényeknek megfelelően történjenek. A részvételi költségről az alapítvány számlát állít ki a megrendelőlapon megadott számlázási címre.

Megrendelés

A csapatok (esetleg egy iskolának több csapata egyszerre) a megrendelőlap segítségével leadják felénk étkezési és szállás igényeiket. Ha a csapat a Dürer Verseny alapítványától támogatásban részesült, akkor ennek az összegét jelezzék a megrendelőlap megfelelő helyén, ez az összeg csökkenteni fogja a részvételi költséget.

A megrendelőlap kitöltésének határideje: 2017. január 23. (hétfő).

Utalás

A megrendelés véglegesítése után visszaigazoló emailt kell kapniuk. Amennyiben ez nem történt meg, akkor a megrendelésük nem jutott el hozzánk. A fizetendő összeget is tartalmazza a visszaigazoló email. Ezt kérjük átutalással (vagy banki befizetéssel) a következő címre eljuttatni.

Korszerű Iskoláért Alapítvány
10300002-25510740-00003285 (MKB Bank)

Fontos, hogy az utalás közleményébe a DURER szót és egy négyjegyű számot tartalmazó kódot írják be. Az átutalás igazolásaként az átutalási bizonylatot küldjék el a durerinfo ‘kukac” gmail ‘pont” com email címre.

Az átutalás és a bizonylat elküldésének határideje: 2017. január 27. (péntek).
A határidő után megrendelt/fizetett szolgáltatásokat nem tudjuk biztosítani!

Visszaigazolás

Február 3-ig a megrendelők emailcímére visszajelzünk a megrendelésük felvételéről. Azok a csapatok, akiknek az átutalás előtt szükségük van a számlára, azok ezt jelezzék a megrendelőlap megfelelő rovatában!

Amennyiben a megrendelő rendszer bármely lépésével problémájuk/kérdésük lenne, kérjük forduljanak hozzánk a durerinfo ‘K’ gmail ‘P’ com címen.